ullissyster

*

Kategori: Allmänt

Så himla tråkigt att åka bil.. Så gjorde den här :P


Senaste


Låt du hörde: Cupid's victim – tiger army

Film du såg: Svensson Svensson i nöd och lust.

Mat du åt: Varm macka

Kram: Carin

Puss: M

Känslan: Rastlöshet typ.

Bråk: med Mamma

Resa: Utlands resa så är det Cypern :P annars den här helgen när jag var hem till Falun :P

Glädje: Vädret idag!

Längtan: Studenten!!!!

Dröm: Minns typ aldrig vad jag drömmer när jag väl har vaknat haha

Personen du träffade: Pappa, Pernilla och Carro, sitter i samma bil som dom just nu :P

Person du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Micke

Gången du var utomhus: Innan jag satte mig i bilen ;P. Eller man är väll utomhus på ett sätt när man sitter i en bil också :P

Gången hela din familj åt middag tillsammans: hela min familj med syskon och mamma och pappa tillsammans så var det massa år sedan! Minns inte ens sist.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Både och :P

Hamburgare eller pizza: Beror på, Hamburgare i Falun, Pizza i Tidaholm haha

Kött eller fisk: Kött! Men fisk ibland :P

Hund eller katt: Båda :)

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.

McDonalds eller MAX: Max

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Charter. Hatar skidor..

Sverige eller Utlandet: Utlandet, men Sverige är bra på sommaren :)

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll, båda är fint!

Sommar eller vinter: Sommar!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp? - Grönsaker vad jag vet haha

Fyra saker du inte kan vara utan? - Min familj
- Min dator och mobil 
- Pengar
- Mina vänner

3 saker du inte kan äta? - Blodpudding, Pannkakor, Ärtsoppa

Två saker som gör dig glad - Mina vänner
- Min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan - Vet inte :P





Saknar cypern så in i! fatta skönt att ligga där nu med en as god drink i den stekande solen!

Kommentera inlägget här: