ullissyster

*

Kategori: Allmänt

Sitter i bilen påväg till Tidaholm nu igen, nu kommer jag inte hem igen för ens om 3 veckor, känns lite konstigt faktiskt. I fredags så var jag upp till Rättvik en stund först med pappa och Pernilla, sen tog vi en sväng förbi lager och kollade lite också. På kvällen kollade jag på film med micke :). På lördagen så kom Carn till mig, då åkte vi upp till Rättvik och kollade lite igen och lyssnade lite på Rocket Overdrive :). Köpte ett par tofflor till mig, en t-shirt till hannes och ett jack daniels linne till mig och en langos så klart! :P. På kvällen sen så åkte vi till Jennifer och satt och drack lite med henne och Camilla :). Sen blev det gurka, dipp och filmmys :). Ikväll när vi kommer hem blir det grillat och BB :).
Fint väder i Dalarna! nooot!
Blev inga mer bilder typ så det får räcka :)
Kommentera inlägget här: