ullissyster

*

Kategori: Allmänt

Igår när vi kom till Tidaholm så tog vi det lugnt ett tag, Sedan gjorde jag mig iordning så följde jag med bror och patric till 4an huset för att se på bästa väs/pastoratet! äntligen! har velat se dom i typ 3-4 år! När jag kom dit va det typ inge folk där, men sen kom det massor, räffade massa folk som jag verkligen har saknat! hade en grym kväll igår! var bara lite jobbigt när man stod längst fram i klackar och alla höll på att knuffas å hade sig! Men dom var riktigt bra! Tack för kvällen alla som var med! :D. Bilder från kvällen + skorna jag köpte igår :)
Skorna!
Världens sötaste unge sitter och leker med sina leksaker :).
Jag kommer nog inte ha tråkigt dom här veckorna,
jag har ju lite jag kan leka med om jag får tråkigt ;)
Therese :)
Jag och tobbe, lite suddigt men men haha
Väs/Pastoratet!
Kommentera inlägget här: