ullissyster

*

Kategori: Allmänt

Sitter just nu i bilen med mamma påväg till Tidaholm :). Känns konstigt att packa med sig nästan allt man äger och har dit, brukar annars bara ta med en väslka dit liksom, eller ja, lite mer än en väska ;) men inte så mkt som jag har nu hahah :P. Stannade på kupolen och köpte mig ett par skor :). Får väll se vad man hittar på ikväll då :).
Igår så skulle jag vara med Micke, men han åkte till Säter och spelade med The Go Getters, så då va jag med Barro ist :P, vi hade så tråkigt så vi drog till Säter och lyssnade på dom :). Sen åkte jag hem till honom och sov där :). Sa hej då till Lina igår också, var riktigt jobbigt! Men åker hem nästa helg så då ska jag umgås med hon och Matte :). Hörs sen :)
Igår när dom spela :)
Min dator/bildström har lite damp just nu när jag sitter på internet i mobilen, så får lägga upp bild på skorna sen när jag kommer till Tidaholm :)
Kommentera inlägget här: