ullissyster

*

Kategori: Allmänt

Var till skolan idag och bara gjorde prov typ :P. Efter skolan så åkte jag till en i Grycksbo som sminkar och håller på med smink produkter osv :P. så jag kunde beställa lite till studenten :). Efter det var jag hemma och umgicks med min älskade mamma, satt och pratade i flera timmar, känns konstigt att jag ska vara ifrån henne så länge, Men som tur är åker hon med mig ner till Tidaholm så jag slipper åka själv :). ska bli rikigt kul att komma dit och få umgås med alla mina bröder, min pappa, min farmor och alla andr där nere :). Känner att jag behöver komma bort!
Imorgon ska vi till Stockholm med klassen på lite studiebesök och äta massa god mat :) muuuums!
Laddade även hem sons of anarchy nu innan jag skulle lägga mig för att alla säger att det är så bra, tycker det verkar br faktiskt :) men nu tänker jag lägga mig och sova  så jag orkar med morgondagen :) Godnatt!
JAG ÄLSKAR DIG! <3
Du är det bästa jag har här i livet!
Kommentera inlägget här: