ullissyster

*

Kategori: Allmänt

Tänkte skriva lite om helgen :) På fredagen så var jag i skolan en liten stund, sen åkte jag hem till lina :) fick en as god drink hon blandade ;) efter det gick vi til mariannes och skulle äta med mamma och lite andra folk ;P. Blev hamburgare ;P. När vi hade käkat så lyssnade vi på Eva Eastwood :D as bra! kul med lite nya låtar också :). Sedan åkte vi hem och lade oss :). Lite bilder från helgen :)
På lördagen drack jag lite med massa trevliga människor :). Sedan gick jag hem till Micke och sov där :)
På söndagen var jag till lager med mamma och Tessan till lager och kollade lite :) hittade en t-shirt där :P. efter det så gjorde jag lite läxa och sedan åkte jag hem till Micke igen :P när jag kommer dit sitter han på golvet och spelar ukulele för han försökte lära sig en låt ;P haha. På morgonen idag så väckte han mig med att spela ukulele, jag som hade sov morgon, schysst liksom! hahah 
Bildbomb!
Lina blandade drinkar :)
Oseriösa tjejer! klart man måste vara det ibland ;)
Moooojiiitoooo :) Lite för sur men annars as god :D
Eva Eastwod!
Igen! :)
Micke spelar ukulele haha :P
Kommentera inlägget här: